Popis služeb

Malé weby na klíč již od 2.950 Kč

Nabídka služeb

Potřebujete se rychle a levně prezentovat na internetu? Rádi byste podpořili svou stávající internetovou prezentaci či internetový obchod? Nebo byste jen chtěli lépe oslovit se svojí obchodní nabídkou návštěvníky z vyhledávačů? Odpovědí na všechny tyto otázky může být příprava microsite či minisite.

Pojmy microsite a minisite můžeme označit podpůrné webové stránky, jejichž úkolem jsou různé obchodní či marketingové cíle. Využití tzv. microsites či minisites je celá řada, jmenujme ty nejpodstatnější z nich:

Pro reklamní a marketingové agentury

  • Microsite či minisite můžete využít coby příchozí stránku z různých marketingových kampaní (bannery, PPC). Na této stránce pak můžete mít formulář, pomocí něhož můžete sbírat data o svých zákaznících či získávat zákazníky zcela nové.
  • Díky microsite a minisite můžete levným a rychlým způsobem podpořit své stávající marketingové aktivity. Svou povahou se microsites a minisites doporučují využít coby informační stránky pro Vaše nárazové aktivity – koncerty, konference, soutěže aj.
  • Vaše aktivity prezentované formou microsite či minisite na vhodné doméně se mnohem lépe propagují například v tisku, televizi, rádiu atp.

Pro majitele firem a živnostníky

  • Využití microsite či minisite může být vhodným řešením pro ty, kteří hledají levné internetové stránky pro prezentaci své osoby či svého podnikání. Tyto internetové stránky mohou být vytvořeny už během několika málo dní od zaslání poptávky. (Vytvoření klasických webových stránek trvá týdny až měsíce).
  • Prostřednictvím microsite můžete zpropagovat produkt nebo službu, na jejíž představení není v rámci hlavního webu prostor. Díky microsite můžete například lépe pracovat s cílovými skupinami, kdy vytvoříte několik malých webů přesně na míru jednotlivým skupinám – teenagerům bude Váš produkt představen v „cool“ grafice „hustými“ texty, manažeři se o něm zase dozví vytříbeným jazykem z decentně vypadajícího webu.
  • Microsites jsou hodně oblíbené především v zahraničí, kde jsou např. využívány spisovateli pro prodej knih či lektory pro prodej kurzů. Na jedné stránce je komplexně představen produkt či služba po všech jejích stránkách a díky kompaktnosti je pozornost návštěvníka mnohem větší než na klasickém webu, kde je spousta odboček.

Pro internetové podnikatele

  • Microsites a minisites či minisites se skvěle hodí například na tzv. MFA (Made for Ads) weby, tedy stránky, jejímž primárním cílem je zisk z uživatelů, kteří na tyto stránky putují z vyhledaváčů.
  • Jestliže máte v portfoliu parkované domény, můžete jejich hodnotu a příjmy zvýšit tím, že na nich vytvoříte weby. Jako formu monetizace můžete zvolit PPC reklamu, affiliate nebo třeba prodej odkazů. Díky tomu můžete dosáhnout mnohdy podstatně vyšších výdělků, než kdybyste doménu pouze parkovali.
  • Investicí do microsites či minisites můžete můžete diverzifikovat své příjmy.
  • Vhodně zvolené MFA na bázi microsite či minisite Vám může přinést pasívní příjem. Jinými slovy tyto stránky Vám budou generovat peníze, i když budete zrovna na dovolené u moře a nebudete pracovat.

Pro SEO efekt

  • Do vytvořených microsites můžeme vložit odkazy na jiný web = posílíte tím primární web we vyhledávačích

Microsites můžešte objednat přes speciální objednávkový formulář.